Iklan

$value) { if (strpos($param, 'color_') === 0) { google_append_color($google_ad_url, $param); } else if (strpos($param, 'url') === 0) { $google_scheme = ($GLOBALS['google']['https'] == 'on') ? 'https://' : 'http://'; google_append_url($google_ad_url, $param, $google_scheme . $GLOBALS['google'][$param]); } else { google_append_globals($google_ad_url, $param); } } return $google_ad_url; } $google_ad_handle = @fopen(google_get_ad_url(), 'r'); if ($google_ad_handle) { while (!feof($google_ad_handle)) { echo fread($google_ad_handle, 8192); } fclose($google_ad_handle); } ?>

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Isnin, 25 November 2013

Royal's Eagle Caravan

Royal's Eagle Caravan (REC) adalah satu jenama yang telah dilancarkan pada 24 November 2013.Ia adalah satu sistem yang mana para usahawan yang menyertai REC akan mendapat pebagai kemudahan iaitu dari segi pinjaman, sistem perniagaan dan yang paling penting adalah jualan prodak  (Iklan).


1. Dengan menyertai REC anda akan dibekalkan maklumat ilmu dalam perniagaan caravan atau lebih dikenali perniagaan bergerak menggunakan lori sebagai premis anda. REC akan menberi idea bisness baru kepada ushawan yang ingin berniaga tetapi tiada prodak dan REC akan membantu usahawan yang ingin menambahbaik perniagaan yang sedia ada.




2. REC akan membantu usahwan memberikan teknik dan info mengenai perniagaan bergerak yang sangat sistematik dan berkesan serta membantu mendapatkan pinjaman kenderaan perniagaan kepada usahawan kekurangan ilmu dalam pembelian caravan ini.

Mengapa perlu menyertai REC? Ya kerana perniagaan caravan (lori bergerak) ini sangat ifektif dalam suasana perniagaan pada masa kini. Anda hanya perlu mencari kawasan tumpuan ramai dan berniaga serta ia juga mudah dalam apa jua bentuk tempahan, ekspo dan karnival. Itulah fungsi REC dalam menguruskan lokasi perniagaan,  dan menyalur segala maklumat dengan pantas.







0 comments:

Catat Ulasan