Iklan

$value) { if (strpos($param, 'color_') === 0) { google_append_color($google_ad_url, $param); } else if (strpos($param, 'url') === 0) { $google_scheme = ($GLOBALS['google']['https'] == 'on') ? 'https://' : 'http://'; google_append_url($google_ad_url, $param, $google_scheme . $GLOBALS['google'][$param]); } else { google_append_globals($google_ad_url, $param); } } return $google_ad_url; } $google_ad_handle = @fopen(google_get_ad_url(), 'r'); if ($google_ad_handle) { while (!feof($google_ad_handle)) { echo fread($google_ad_handle, 8192); } fclose($google_ad_handle); } ?>

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below...

Khamis, 29 Januari 2015

Mengapakah sukar memiliki food truck?


 Ya ... Food truck adalah perniagaan yang kini mendapat ranting yang tinggi dikalangan usahawan dalam industri makanan. Mengapa fenomena ini terjadi sekarang ini di kalangan usahawan makanan di seluruh malaysia.

Kami paparkan betapa seronoknya berniaga dengan menggunakan food truck ini. BENAR berniaga dimana sahaja anda berada... tempat tumpuan ramai... mudah ringkas dan menarik










Kepada Usahawan yang sudah stabil tiada masalah memiliki Food Truck ini!! yang baru ingin berjinak-jinak dalam dunia perniagaan pula pasti gusar kerana ia adalah sesuatu yang sukar untuk nyatakan.

Dari pengalaman kami rata-rata usahawan kita lemah dalam penyediaan untuk dokumentasi memiliki food truck ini.. Kerana apa? kerana kurangnya ilmu dalam berkaitan perniagaan, ilmu memikat hati bank (membuat pinjaman).

kami akan kupas permasalan ini pada post yang akan datang... 
Ingin melihat aktiviti komuniti kami sila layari www.facebook.com/rec development
012 5433499(zam), 012 7045577(din), 010 5479264(sam)


0 comments:

Catat Ulasan